Počet záznamov: 1
Spôsoby zvýšenia predajnosti tovaru cez web
Názov Spôsoby zvýšenia predajnosti tovaru cez web Súbežný názov Ways to Increase the Sale of Goods Through the Web Autorské údaje Janka Kopčáková Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 24-30 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Mixtaj Ladislav ; „Obchod a marketing“ vedecký worskhop. ISBN 978-80-225-4868-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá tvorba cien * ceny * obchod elektronický * stránky webové Anotácia V súvislosti s pandémiou COVID-19 museli byť mnohé obchodné prevádzky zatvorené a nemohli tak vykonávať svoju podnikateľskú činnosť v kamennej predajni. Jednotlivé druhy cien tvorených prostredníctvom marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00782-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 484.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1