Počet záznamov: 1  

Spôsoby zvýšenia predajnosti tovaru cez web

  1. Názov Spôsoby zvýšenia predajnosti tovaru cez web
    Súbežný názovWays to Increase the Sale of Goods Through the Web
    Autorské údajeJanka Kopčáková
    Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 24-30 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Mixtaj Ladislav ; „Obchod a marketing“ vedecký worskhop. ISBN 978-80-225-4868-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá tvorba cien * ceny * obchod elektronický * stránky webové
    AnotáciaV súvislosti s pandémiou COVID-19 museli byť mnohé obchodné prevádzky zatvorené a nemohli tak vykonávať svoju podnikateľskú činnosť v kamennej predajni. Jednotlivé druhy cien tvorených prostredníctvom marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00782-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF484.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.