Počet záznamov: 1  

Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách

  1. Názov Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách
    Autorské údajeĽubica Knošková, Petra Garasová
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Garasová Petra
    Zdrojový dokument Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 61-69 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dizajn * produkty * spotrebitelia * marketing * politika podniková * výhody konkurenčné * prieskum
    AnotáciaDizajn produktov ako dôležitý marketingový faktor, súčasť firemnej politiky podnikov a zdroj udržateľnej konkurenčnej výhody. Vnímanie dizajnu pri nakupovaní vybraných produktov nízkej, strednej a vysokej technológie. Skúmanie rozdielností vnímania dôležitosti dizajnu v súvislosti s technologickou úrovňou produktu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00898-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF354.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.