Počet záznamov: 1  

Úloha manažmentu dizajnu vo firmách textilného a odevného priemyslu na Slovensku

  1. Názov Úloha manažmentu dizajnu vo firmách textilného a odevného priemyslu na Slovensku
    Autorské údajeRenáta Ševčíková
    Autor Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 92-100 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dizajn * produkty * manažment * výkonnosť podniku * investície * inovácia * priemysel textilný * priemysel odevný * Slovensko
    AnotáciaAnalýza faktorov manažmentu dizajnu a ich vplyv na využitie dizajnu pri inovácii produktov v textilnom a odevnom priemysle na Slovensku. Manažment dizajnu a jeho dôležitá úloha pri využívaní dizajnu ako produktovej inovácie. Dotazníkový prieskum firiem textilného a odevného priemyslu na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00898-011, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF518.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.