Počet záznamov: 1  

Effects of a Successful Service Recovery Strategy

  1. Názov Effects of a Successful Service Recovery Strategy
    Preklad názvuEfekty úspešnej stratégie obnovy služby
    Autorské údajeThomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer
    Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Spoluautori Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument 6th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2020. Pp. 311-326 online. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2020 / Škare Marinko ; Vitasović Aljoša ; Tomić Daniel ; Conference Proceedings 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-3-9519937-2-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Heslá služby * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * marketing služieb
    AnotáciaPrehľad účinkov úspešnej stratégie obnovy služby. Marketing služieb. Narušené vzťahy so zákazníkmi a ich obnova.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00828-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF231.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.