Počet záznamov: 1
Effects of a Successful Service Recovery Strategy
Názov Effects of a Successful Service Recovery Strategy Preklad názvu Efekty úspešnej stratégie obnovy služby Autorské údaje Thomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Spoluautori Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument 6th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2020. Pp. 311-326 online. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2020 / Škare Marinko ; Vitasović Aljoša ; Tomić Daniel ; Conference Proceedings 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-3-9519937-2-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rakúsko Heslá služby * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * marketing služieb Anotácia Prehľad účinkov úspešnej stratégie obnovy služby. Marketing služieb. Narušené vzťahy so zákazníkmi a ich obnova. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00828-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 231.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1