Počet záznamov: 1  

Vianočné predaje sa začali už v auguste

  1. Názov Vianočné predaje sa začali už v auguste
    Autorské údajeMichaela Petrášová
    Autor Petrášová Michaela
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 26, č. 6 (2021), s. 8-11. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá sviatok štátny * koronakríza * predajcovia * kampane reklamné * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * zasielateľstvá
    AnotáciaPredvianočné obdobie je najdôležitejšie obdobie pre výrobcov a rozhoduje o úspechu či neúspechu celého roka. Koronakríza ukázala nové rozmery nakupovania. Aké sú očakávania predajcov v rámci predvianočnej sezóny. Vplyv koronavírusu na vianočné kampane. Väčšia opatrnosť zo strany slovenských spotrebiteľov pri nákupoch. Mimoriadne tržby u doručovateľských spoločností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.