Počet záznamov: 1  

Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods

  1. Názov Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods
    Preklad názvuHodnotenie marketingového výskumu na základe štatistických metód
    Autorské údajeLenka Prachářová, Ondrej Kováč, Joanna Barszczyńska
    Autor Prachářová Lenka
    Spoluautori Kováč Ondrej EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Barszczyńska Joanna
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko). S. 20-27 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4918-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá výskum marketingový * metódy štatistické * štatistika * dáta
    AnotáciaVyužitie štatistických metód v marketingovej praxe a základná charakteristika využitia štatistických metód v marketingovom výskume. Základný prehľad štatistických metód, ktoré sa odporúčajú použiť pri základnej analýze marketingového výskumu. Model pre minimálnu analýzu údajov zozbieraných v marketingovom výskume.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00842-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF770.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.