Počet záznamov: 1  

Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume

  1. Názov Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume
    Súbežný názovPossibilities of Using Consumer Neuroscience in Consumer Research
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 69-83 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * neuroveda * vedy kognitívne * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing senzorický * emócie * dôvera * analýza zhluková
    AnotáciaTeoretické aj praktické aspekty výskumu spotrebiteľskej neurovedy. Sémantická klastrová analýza 15 analyzovaných príspevkov s cieľom stanoviť realizované prínosy a potenciálne výsledky výskumu spotrebiteľskej neurovedy a identifikovať potenciálne problémy v akademických príspevkoch, týkajúcich sa spotrebiteľskej neurovedy. Pokroky a obmedzenia v prínose neurovedy z pohľadu spotrebiteľského výskumu a odporúčania pre budúci výskum, s naznačením, že spotrebiteľská neuroveda prispieva k systematickému chápaniu spotrebiteľského správania a rozhodovacieho procesu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00835-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF478 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.