Počet záznamov: 1
Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume
Názov Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume Súbežný názov Possibilities of Using Consumer Neuroscience in Consumer Research Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 69-83 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * neuroveda * vedy kognitívne * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing senzorický * emócie * dôvera * analýza zhluková Anotácia Teoretické aj praktické aspekty výskumu spotrebiteľskej neurovedy. Sémantická klastrová analýza 15 analyzovaných príspevkov s cieľom stanoviť realizované prínosy a potenciálne výsledky výskumu spotrebiteľskej neurovedy a identifikovať potenciálne problémy v akademických príspevkoch, týkajúcich sa spotrebiteľskej neurovedy. Pokroky a obmedzenia v prínose neurovedy z pohľadu spotrebiteľského výskumu a odporúčania pre budúci výskum, s naznačením, že spotrebiteľská neuroveda prispieva k systematickému chápaniu spotrebiteľského správania a rozhodovacieho procesu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00835-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 478 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1