Počet záznamov: 1  

Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama

  1. Názov Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama
    Súbežný názovThe Economic Value of Creative Industry Entities With a Specific Focus on the Advertising Sector
    Autorské údajeHelena Majdúchová
    Autor Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. S. 23-40 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Šagátová Slavka ; Grisáková Nora ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-225-4901-1
    PoznámkyVEGA 1/0340/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel kreatívny * podnik * reklama * imanie vlastné * prieskum
    AnotáciaCharakteristika podstaty pojmu ekonomická hodnota, poukázanie na vnútorný rozmer tohto pojmu z pohľadu hodnoty podniku. Snaha poukázať na odvetví reklama na štruktúru vlastného imania konkrétnych podnikov ako identifikátora ich účtovnej hodnoty. Zámerom je zistiť, ako sa menila výška vlastného imania týchto podnikov, aká je jeho štruktúra z pohľadu jednotlivých zložiek a ktoré faktory mali vplyv na zmeny vlastného imania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00902-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.