Počet záznamov: 1  

Marketing zasiahla ekológia

  1. Názov Marketing zasiahla ekológia
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 62 (11-12) (2021), s. 48-48. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * ekológia * zodpovednosť podniku spoločenská * ochrana prostredia životného * plasty * farby
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť naplno doľahla už aj na retail. Obchodníci stále častejšie vyhľadávajú efektívne riešenia, ktoré majú čo najmenšiu záťaž na životné prostredie. Trendom je dnes eko, a tak sa aj pri POS a POP materiáloch stále častejšie ich výrobcovia stretávajú s požiadavkami na ekoplasty, ekofarby, či ekotlač.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 62

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.