Počet záznamov: 1  

[Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu]

  1. Názov [Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu]
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 20, č. 2 (2021), s. 57-58 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2021. ISSN 1335-9746
    Recenz.dok. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, Dávid Melas. - Praha : Grada Publishing, 2021
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá recenzie * výskum marketingový * marketing * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaRecenzia na publikáciu Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu, ktorá sa venuje marketingovým procesom, výskumu a ďalším témam.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00845-006, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF323.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.