Počet záznamov: 1
Etické aspekty neuromarketingu s použitím nano-neuro marketingových technológií
Názov Etické aspekty neuromarketingu s použitím nano-neuro marketingových technológií Súbežný názov Ethical Aspects of Neuromarketing Using Nano-Neuro Marketing Technologies Autorské údaje Michael Šášky Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 244-253 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00835-024, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 333.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1