Počet záznamov: 1  

Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy

  1. Názov Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 65-75 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2
    PoznámkyVEGA 1/0587/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel odevný * priemysel textilný * marketing * marketing udržateľný * hospodárstvo obehové * prostredie životné * spotreba
    AnotáciaVybrané problémy udržateľného marketingu módnych produktov. Textilný priemysel a jeho záťaž na životné prostredie. Implementácia udržateľného marketingu v oblasti módnych produktov. Povedomie spotrebiteľov o udržateľnej móde - prieskum medzi spotrebiteľmi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00907-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF157.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.