Počet záznamov: 1
Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky
Názov Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky Autorské údaje Jozef Orgonáš Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 102-111 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2 Poznámky VEGA 1/0587/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá hospodárstvo obehové * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * zdroje prírodné * prostredie životné * podnik Anotácia Marketingový minimalizmus ako jeden z moderných aspektov tvorby cirkulárnej ekonomiky. Udržateľná ekonomika s optimálnym využitím prírodných zdrojov, schopnosťou ich spätného a opätovného využitia s cieľom minimalizovať náklady a zanechať nasledujúcim generáciám k dispozícii životné prostredie, ktoré nebude zničené. Inovácia marketingového mixu a implementácia marketingového minimalizmu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00907-010, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 892.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1