Počet záznamov: 1  

Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky

  1. Názov Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky
    Autorské údajeJozef Orgonáš
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 102-111 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2
    PoznámkyVEGA 1/0587/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hospodárstvo obehové * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * zdroje prírodné * prostredie životné * podnik
    AnotáciaMarketingový minimalizmus ako jeden z moderných aspektov tvorby cirkulárnej ekonomiky. Udržateľná ekonomika s optimálnym využitím prírodných zdrojov, schopnosťou ich spätného a opätovného využitia s cieľom minimalizovať náklady a zanechať nasledujúcim generáciám k dispozícii životné prostredie, ktoré nebude zničené. Inovácia marketingového mixu a implementácia marketingového minimalizmu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00907-010, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF892.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.