Počet záznamov: 1
Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa
Názov Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa Autorské údaje Štefan ŽÁK a kolektív, recenzenti: Viera Kubičková, Gabriela Pajtinková - Bartáková Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Miklošík Andrej Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Kubičková Viera (Recenzent) EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2021. - 100 s. [6,441 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-4921-9 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá influencer marketing * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * štúdie Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 12, z toho voľných 9, prezenčne 3 Signatúra 917719, 917720, 918631-918640 Archív EPC E21 00858-001, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 917719 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 917720 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 918631 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918632 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918633 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918634 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918635 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918636 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918637 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918638 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918639 SEK Sklad knižničného fondu voľný 918640 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1