Počet záznamov: 1  

Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area

  1. Názov Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area
    Súbežný názovInformatizácia a technologické trendy v oblasti shopper marketingu
    Autorské údajeMonika Stanková, Martin Kuchta
    Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. S. 32-38 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Červenka Peter ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4910-3
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá informatizácia * inovácie technologické * marketing nákupný * nákup
    AnotáciaVplyv informatizácie a technologických trendov na disciplínu shopper marketing. Všetky súčasné a budúce trendy v oblasti shopper marketingu. Desať najvýznamnejších a najvplyvnejších trendov, ktoré majú potenciál zlepšiť zážitok z nakupovania v obchode a zabezpečiť zvýšenie výnosov pre maloobchodníka a výrobcu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00868-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF154.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.