Počet záznamov: 1  

Trendové oblasti digitálneho marketingu v najbližšej budúcnosti

  1. Názov Trendové oblasti digitálneho marketingu v najbližšej budúcnosti
    Súbežný názovTrending Areas of Digital Marketing for the Near Future
    Autorské údajeMichael Šášky
    Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. S. 39-46 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Červenka Peter ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4910-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * digitalizácia * technológie nové * prognózy
    AnotáciaHypotéza blízkej budúcnosti trendov digitálneho marketingu, založená na relevantných podkladoch. Dedukcia k identifikácii významných trendov pre digitálny marketing v najbližších rokoch. Ide o oblasti, ktoré budú technologickým pokrokom vylepšené a zmenené alebo úplne revolučné oblasti, priestory a technológie, ktoré zmenia fungovanie nielen digitálneho marketingu a jeho foriem.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00868-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF166.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.