Počet záznamov: 1  

Obslužný úsek je srdcom predajme

  1. Názov Obslužný úsek je srdcom predajme
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 62 (11-12) (2021), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá bezpečnosť * hygiena * obsluha * predajne * dizajn
    AnotáciaNa začiatku pandémie sa oslabil záujem zákazníkov o obslužné úseky. Mnohí obchodníci sa to snažili vyriešiť prostredníctvom čelného skla, ale išlo iba o dočasné riešenie. Hoci je situácia stále kritická, zákazníci si zvykli a dôverujú bezpečnosti potravín. Ako by mal vyzerať obslužný úsek a čomu sa pri dizajne vyvarovať.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 62

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.