Počet záznamov: 1  

Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2

  1. Názov Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2
    Preklad názvuMožnosti analýzy spotrebiteľského správania v kamenných predajniach počas pandémie SARS-COV-2
    Autorské údajeTomáš Fašiang, Pavel Gežík
    Autor Fašiang Tomáš
    Spoluautori Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 376-386 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726
    PoznámkyVEGA 1/0606/21. - VEGA 1/0427/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk
    AnotáciaCieľom tohto článku je ukázať koreláciu medzi výskytom pozitívneho testovania na Covid v Slovenskej republike a poklesom návštevnosti kamenných predajní s prevahou potravinového tovaru. Preukázanie vzájomnej závislosti poskytuje marketingový základ pre cielenú maloobchodnú komunikáciu orientovanú na demonštráciu bezpečnosti samotného aktu nákupu počas pandemickej situácie SARS-CoV-2.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00874-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF714.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.