Počet záznamov: 1
Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa
Názov Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa Autorské údaje Pavel Gežík Autor Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Marketing identity : zborník z Medzinárodnej vedeckej konferencie 9. november 2021. S. 45-51 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021 ; Marketing Identity 2021: New Changes, New Challenges. ISBN 978-80-572-0219-6 Poznámky VEGA 1/0427/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá teória hier * správanie spotrebiteľa * predaj * rozhodovanie Anotácia Príspevok popisuje princípy teórie hier pre lepšie pochopenie procesov rozhodovania sa a tak isto poukazuje na potrebu sledovania správania sa zákazníka v prostredí maloobchodu. Zároveň predstavuje nástroj Pygmalios analytics a metriky, ktoré sú sledované, agregované a zobrazované v tomto nástroji. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00873-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 917.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1