Počet záznamov: 1  

Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa

  1. Názov Monitorovanie správania sa zákazníkov a rozhodovanie sa
    Autorské údajePavel Gežík
    Autor Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokumentMarketing identity : zborník z Medzinárodnej vedeckej konferencie 9. november 2021. S. 45-51 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021 ; Marketing Identity 2021: New Changes, New Challenges. ISBN 978-80-572-0219-6
    PoznámkyVEGA 1/0427/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá teória hier * správanie spotrebiteľa * predaj * rozhodovanie
    AnotáciaPríspevok popisuje princípy teórie hier pre lepšie pochopenie procesov rozhodovania sa a tak isto poukazuje na potrebu sledovania správania sa zákazníka v prostredí maloobchodu. Zároveň predstavuje nástroj Pygmalios analytics a metriky, ktoré sú sledované, agregované a zobrazované v tomto nástroji.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00873-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF917.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.