Počet záznamov: 1  

Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix

  1. Názov Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix
    Súbežný názovKreatívne odvetvia na Slovensku a ich cenové stratégie ako súčasť ich marketingového mixu
    Autorské údajeMária Kmety Barteková
    Autor Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 21-30 online. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.3.3
    PoznámkyVEGA 1/0340/19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia cenová * marketing * priemysel kreatívny * produkty * riadenie
    AnotáciaPochopenie možností aplikácie vybraných cenových stratégií v podmienkach kreatívneho priemyslu na Slovensku. Ekonomický potenciál kreatívneho produktu je spôsob vrátenia investície do jeho tvorby, ako aj spôsob tvorby zisku. Ekonomický potenciál je v tomto prípade súbor ekonomickej užitočnosti – jedinečnosti, intelektu, vedomostí, talentu a zručností, ktoré pridáva každý účastník procesu tvorby produktu. Tieto vlastnosti robia produkty kreatívneho priemyslu zásadne odlišnými od produktov tradičnej výroby.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00014-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF193.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.