Počet záznamov: 1
Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix
Názov Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix Súbežný názov Kreatívne odvetvia na Slovensku a ich cenové stratégie ako súčasť ich marketingového mixu Autorské údaje Mária Kmety Barteková Autor Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 21-30 online. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.3.3 Poznámky VEGA 1/0340/19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia cenová * marketing * priemysel kreatívny * produkty * riadenie Anotácia Pochopenie možností aplikácie vybraných cenových stratégií v podmienkach kreatívneho priemyslu na Slovensku. Ekonomický potenciál kreatívneho produktu je spôsob vrátenia investície do jeho tvorby, ako aj spôsob tvorby zisku. Ekonomický potenciál je v tomto prípade súbor ekonomickej užitočnosti – jedinečnosti, intelektu, vedomostí, talentu a zručností, ktoré pridáva každý účastník procesu tvorby produktu. Tieto vlastnosti robia produkty kreatívneho priemyslu zásadne odlišnými od produktov tradičnej výroby. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00014-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 193.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1