Počet záznamov: 1  

Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia

  1. Názov Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia
    Preklad názvuUdržateľnosť ako faktor meniacich sa marketingových stratégií na základe preferencií zákazníkov v kontexte rôznych generácií na Slovensku
    Autorské údajeSamuel Smolka, Eva Smolková, Lucia Vilčeková
    Autor Smolka Samuel
    Spoluautori Smolková Eva
    Vilčeková Lucia
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.3.1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské
    AnotáciaProblematika environmentálneho marketingu na pozadí zákazníckych preferencií a generácií spotrebiteľov, a to, ako sa profilovali na Slovensku. Skúmanie, že implementácia princípov environmentálneho marketingu je nevyhnutná. Výskum zameraný na správanie rôznych generácií spotrebiteľov v rámci konceptu udržateľnosti odhalil niektoré originálne zistenia týkajúce sa hodnotenia etnocentrizmu v rámci koncepcie udržateľnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF741.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.