Počet záznamov: 1
A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method
Názov A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method Preklad názvu Prehľad pôvodu neuromarketingu ako novej metódy marketingového výskumu Autorské údaje Yahia Mouammine, Hassan Azdimousa Autor Mouammine Yahia Spoluautori Azdimousa Hassan Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 4 (2021), s. 34-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.4.5 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa Anotácia Prehľad literatúry o neuromarketingu a počiatkoch jeho vzniku ako novej metódy marketingového výskumu. Všeobecný popisný súhrn relevantnej literatúry, ktorý zdôrazňuje definíciu neuromarketingu ako novej marketingovej disciplíny a sleduje jeho počiatky a základy od a pred príchodom neuroekonómie, keďže tá sa považuje za jeho predchodcu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 849.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1