Počet záznamov: 1  

A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method

  1. Názov A Review of Neuromarketing Origins as a New Marketing Research Method
    Preklad názvuPrehľad pôvodu neuromarketingu ako novej metódy marketingového výskumu
    Autorské údajeYahia Mouammine, Hassan Azdimousa
    Autor Mouammine Yahia
    Spoluautori Azdimousa Hassan
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 4 (2021), s. 34-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.4.5
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPrehľad literatúry o neuromarketingu a počiatkoch jeho vzniku ako novej metódy marketingového výskumu. Všeobecný popisný súhrn relevantnej literatúry, ktorý zdôrazňuje definíciu neuromarketingu ako novej marketingovej disciplíny a sleduje jeho počiatky a základy od a pred príchodom neuroekonómie, keďže tá sa považuje za jeho predchodcu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF849.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.