Počet záznamov: 1  

Pull-to-center Is Not just for Newsvendors

  1. Názov Pull-to-center Is Not just for Newsvendors
    Preklad názvuPull-to-center nie je len pre predajcov noviniek
    Autorské údajeZuzana Brokešová, Cary Deck, Jana Péliová
    Autor Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Spoluautori Deck Cary
    Péliová Jana EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument Plos One. Vol. 17, no. 2 (2022), pp. 1-16 online. - San Francisco : Public Library of Science. ISSN 1932-6203
    DOI 10.1371/journal.pone.0264183
    Výstup z projektu APVV APVV-15-0322 Konkurencieschopnosť, ekonomický rast a prežitie firiem
    PoznámkyAPVV-15-0322. - VEGA 1/0827/18. - VEGA 1/0466/19. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá obchod * predajcovia * experimenty
    AnotáciaVysvetlenie efektu Pull-To-Center. Pull-To-Center ako suboptimálne správanie v experimentoch s pradajcami noviniek. Porovnanie správania v hre s predajcom noviniek so správaním v matematicky izomorfnej hre na zdražovanie.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00045-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.