Počet záznamov: 1  

Internal Personnel Marketing: a Means of Attracting and Stabilizing Expatriates in an International Company

  1. Názov Internal Personnel Marketing: a Means of Attracting and Stabilizing Expatriates in an International Company
    Preklad názvuInterný personálny marketing: prostriedok na prilákanie a stabilizáciu expatriotov v medzinárodnej spoločnosti
    Autorské údajeSvětlana Myslivcová, Kristýna Pšeničková
    Autor Myslivcová Světlana
    Spoluautori Pšeničková Kristýna
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 2 (2021), s. 3-13 online. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2021. ISSN 1805-0603
    DOI 10.24132/jbt.2021.11.2.3_13
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing personálny * trh práce * kapitál ľudský * zamestnanci * Česko
    AnotáciaDefinovanie pojmu interný personálny marketing. Výskum zameraný na mieru uplatnenia interného personálneho marketingu uskutočnený prostredníctvom dotazníkového prieskumu. Český trh práce z pohľadu zamestnávania cudzincov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF705.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.