Počet záznamov: 1  

The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution

  1. Názov The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution
    Preklad názvuÚloha manažmentu spokojnosti a lojality v slovenských podnikoch v súčasnej priemyselnej revolúcii
    Autorské údajeAndrea Čambalíková, Patrik Richnák
    Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. Pp. 141-148 online. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021 ; Nové trendy - New trends 2021 mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431
    PoznámkyVEGA 1/0375/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá manažment strategický * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * priemysel 4.0 * výhody konkurenčné * Slovensko
    AnotáciaManažment a riadenie spokojnosti a lojality zákazníkov ako konkurenčná výhoda pre podniky na trhu, so zameraním na celú zákaznícku skúsenosť vrátane služieb a inovatívnu metódu manažmentu spokojnosti a lojality zákazníkov, s charakteristikou a predpokladmi tejto metódy a aj procesom jej implementácie, hlavnými výhodami a obmedzeniami. Výsledky výskumu v podnikoch pôsobiacich na Slovensku a výsledky medzinárodných výskumov v tejto oblasti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00064-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF216.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.