Počet záznamov: 1
Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage
Názov Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage Preklad názvu Implementácia stratégie spoločenskej zodpovednosti na zvýšenie povesti firmy a konkurenčnej výhody Autorské údaje Ngoc Khuong Mai, An Khoa Truong Nguyen, Thanh Thuy Nguyen Autor Mai Ngoc Khuong Spoluautori Nguyen An Khoa Truong Nguyen Thanh Thuy Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2021), s. 96-114. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2021.04.06 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá zodpovednosť spoločenská * podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * reputácia podniku Anotácia Spoločenská zodpovednosť podnikov a jej význam pre získanie pozitívnej povesti podniku. Postupy spoločenskej zodpovednosti podnikov. Spoločenská zodpovednosť podnikov a povesť firmy. Spoločenská zodpovednosť podnikov a konkurenčná výhoda firmy. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podnikov ako dlhodobej stratégie na získanie dobrého mena a konkurenčnej výhody. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1