Počet záznamov: 1  

Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage

  1. Názov Implementation of Corporate Social Responsibility Strategy to Enhance Firm Reputation and Competitive Advantage
    Preklad názvuImplementácia stratégie spoločenskej zodpovednosti na zvýšenie povesti firmy a konkurenčnej výhody
    Autorské údajeNgoc Khuong Mai, An Khoa Truong Nguyen, Thanh Thuy Nguyen
    Autor Mai Ngoc Khuong
    Spoluautori Nguyen An Khoa Truong
    Nguyen Thanh Thuy
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 4 (2021), s. 96-114. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2021.04.06
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zodpovednosť spoločenská * podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * reputácia podniku
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť podnikov a jej význam pre získanie pozitívnej povesti podniku. Postupy spoločenskej zodpovednosti podnikov. Spoločenská zodpovednosť podnikov a povesť firmy. Spoločenská zodpovednosť podnikov a konkurenčná výhoda firmy. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podnikov ako dlhodobej stratégie na získanie dobrého mena a konkurenčnej výhody.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.