Počet záznamov: 1  

Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021

  1. Názov Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
    Preklad názvuSpotrebiteľské vnímanie regionálnych značiek v Česku v roku 2021
    Autorské údajeMichal Stoklasa, Kateřina Matušínská
    Autor Stoklasa Michal
    Spoluautori Matušínská Kateřina
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 30, no. 1 (2022), s. 1-11. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2022. ISSN 1804-8048
    DOI 10.46585/sp30011359
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * značky výrobkov * zákazníci * prieskum * Česko
    AnotáciaPovedomie spotrebiteľov o regionálnej značke, ako sú vnímané regionálne značky, ich charakteristiky a výhody. Charakteristiky zákazníkov regionálnej značky. Dotazníkový prieskum na vzorke 1050 zákazníkov v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF286.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.