Počet záznamov: 1  

Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market

  1. Názov Research into Unplanned Purchases on the Serbian Market
    Preklad názvuPrieskum neplánovaných nákupov na srbskom trhu
    Autorské údajeSuzana Đukić, Jelena Stanković
    Autor Đukić Suzana
    Spoluautori Stanković Jelena
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 26, no. 2 (2021), s. 45-53. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2021. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2102042D
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá nákup * plánovanie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * predajne * prieskum * Srbsko
    AnotáciaImpulzívne nákupy, ktoré spotrebitelia pred vstupom do predajne neplánovali a sú stimulované náhlymi potrebami spotrebiteľov, momentálnou náladou, odporúčaniami predajcu alebo iných spotrebiteľov, ako aj stimulmi v predajni, ako sú atmosféra v predajni, zľavnené ceny, darčeky, atď. Impulzný nákup spotrebiteľom uľahčujú mnohé inovácie, ako napr. flexibilná pracovná doba obchodov, cenovo dostupná ponuka produktov/služieb, online predaj, ponuka tzv. „instantných“ pôžičiek, existencia bankomatov. Základné charakteristiky neplánovaných nákupov a faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie pri takýchto nákupoch. Najvýznamnejšie motívy neplánovaných nákupov uskutočnených spotrebiteľmi v Srbskej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF451 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.