Počet záznamov: 1  

Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students

  1. Názov Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students
    Preklad názvuAnalýza zlyhania služby pri online nákupe doplnkov vysokoškolskými študentmi
    Autorské údajeThomas Oliver Uitz, Eva Jančíková
    Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Spoluautori Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Management : Journal of Contemporary Management Issues. Vol. 27, no. 1 (2022), pp. 17-30 online. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194
    DOI 10.30924/mjcmi.27.1.2
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá marketing služieb * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * predajcovia * nákup * prieskum
    AnotáciaAnalýza nespokojnosti zákazníkov a spôsob obnovenia služieb pri online nákupe športovej výživy a doplnkov. Prieskum medzi študentmi z ôsmich krajín strednej a východnej Európy.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00223-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.