Počet záznamov: 1  

Každý má své komfortní bubliny

  1. Názov Každý má své komfortní bubliny
    Autorské údajeRadek Hofman
    Autor Hofman Radek
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 1 (2022), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá psychológia * spokojnosť v práci * prostredie pracovné * práca z domu * zamestnanie * zamestnávatelia * zamestnanci * koronavírus
    AnotáciaPráca z domu ako sprievodný jav pandémie COVID-19. Charakteristika komfortnej zóny zamestnanca. Scenáre prieniku komfortných zón z pohľadu zamestnanca a zamestnávateľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.