Počet záznamov: 1
Češi a reklama 2022
Názov Češi a reklama 2022 Autorské údaje Jitka Vysekalová Autor Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 1 (2022), s. 6-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá výskum * reklama * marketing * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * siete sociálne * médiá * zákazníci * deti * Česko Anotácia Výskum zameraný na presýtenosť českej verejnosti reklamou, špecifické postoje k reklame na mieste predaja, vývoj postojov k reklame na internete, sociálnych sietiach a vo vysielaní v rámci detských programov, a mieru ovplyvnenia reklamou pri nakupovaní. Spoločenská rola reklamy a jej pozitívne a negatívne stránky. Vlastnosti a požiadavky na reklamu. Dôveryhodnosť reklamy a vplyv využitia známej osobnosti v reklame. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
článok
Počet záznamov: 1