Počet záznamov: 1  

Češi a reklama 2022

  1. Názov Češi a reklama 2022
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 1 (2022), s. 6-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá výskum * reklama * marketing * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * siete sociálne * médiá * zákazníci * deti * Česko
    AnotáciaVýskum zameraný na presýtenosť českej verejnosti reklamou, špecifické postoje k reklame na mieste predaja, vývoj postojov k reklame na internete, sociálnych sietiach a vo vysielaní v rámci detských programov, a mieru ovplyvnenia reklamou pri nakupovaní. Spoločenská rola reklamy a jej pozitívne a negatívne stránky. Vlastnosti a požiadavky na reklamu. Dôveryhodnosť reklamy a vplyv využitia známej osobnosti v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.