Počet záznamov: 1  

Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19

  1. Názov Analysis of Shopping Behavior in the Furniture Segment During the Covid-19
    Preklad názvuAnalýza nákupného správania v segmente nábytku počas COVID-19
    Autorské údajeMarek Kukura
    Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 417-425 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726
    PoznámkyVEGA 1/0587/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel drevársky * priemysel nábytkársky * koronavírus * pandémia * správanie spotrebiteľa * nákup * nákup elektronický
    AnotáciaNástup pandemických opatrení spôsobil zmeny v nákupnom správaní spotrebiteľov. Predaj nábytku rezistoval. Zákazník sa potrebuje nábytku dotknúť a vidieť jeho farbu. Pandemická situácia to neumožňuje. Slovenský nákupca nezostal konzervatívny, ale začal využívať online metódy na nákup nábytku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00012-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF767.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.