Počet záznamov: 1
Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach
Názov Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach Autorské údaje Martin Pápai Autor Pápai Martin Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 27, č. 2 (2022), s. 27. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá siete sociálne * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * obchod elektronický Anotácia Presúvanie pozornosti z e-commerce priestoru na sociálne siete. Používatelia trávia čoraz viac času v aplikáciách na svojich smartfónoch, kde hľadajú inšpiráciu a konkrétne produkty. Značky by preto mali myslieť na kvalitnú stratégiu predaja na sociálnych sieťach, ktoré budú mať významné postavenie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
článok
Počet záznamov: 1