Počet záznamov: 1  

Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach

  1. Názov Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach
    Autorské údajeMartin Pápai
    Autor Pápai Martin
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 27, č. 2 (2022), s. 27. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá siete sociálne * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * obchod elektronický
    AnotáciaPresúvanie pozornosti z e-commerce priestoru na sociálne siete. Používatelia trávia čoraz viac času v aplikáciách na svojich smartfónoch, kde hľadajú inšpiráciu a konkrétne produkty. Značky by preto mali myslieť na kvalitnú stratégiu predaja na sociálnych sieťach, ktoré budú mať významné postavenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.