Počet záznamov: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Názov Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe
    Autorské údajeHana Machková, Martin Machek
    Autor Machková Hana
    Spoluautori Machek Martin
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2021. - 208 s.
    Vydanie5. vydání
    ISBN978-80-271-3006-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * výskum marketingový * plánovanie strategické * trh medzinárodný * segmentácia trhu * stratégia marketingová * značky * politika výrobková * životnosť výrobkov * cyklus výrobku životný * politika cenová * distribúcia * obchod elektronický * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.6, z toho voľných 1, prezenčne 4, dĺžka fronty rezervácií 1
    Signatúra919389, 919390, 919472, 922037-922039

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    919389SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    919390SEKPobočka SEK Košicevoľný
    922037SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    922038SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    922039SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    919472FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.