Počet záznamov: 1  

How Covid-19 Influenced Customer Buying Behaviour and Business Results of E-shops

  1. Názov How Covid-19 Influenced Customer Buying Behaviour and Business Results of E-shops
    Preklad názvuAko Covid-19 ovplyvnil nákupné správanie zákazníkov a obchodné výsledky e-shopov
    Autorské údajeDaniel Kvíčala
    Autor Kvíčala Daniel
    Zdrojový dokument Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2022), s. [1-11]. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2022. ISSN 1805-3246
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * koronavírus * rozhodovanie nákupné * pandémia
    AnotáciaV dôsledku pandémie Covid-19 sa rast trhu elektronického obchodu stal dynamickejším. Vládne obmedzenia a prehodnotenie marketingových stratégií firiem do online prostredia. Analýza dát niekoľkých e-shopov na vysvetlenie dopadu pandémie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF718.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.