Počet záznamov: 1  

Global Trends in Advertising Strategies in a Covid-19 Era: Evidence from China and Germany

  1. Názov Global Trends in Advertising Strategies in a Covid-19 Era: Evidence from China and Germany
    Preklad názvuGlobálne trendy v reklamných stratégiách v ére Covid-19: príklady z Číny a Nemecka
    Autorské údajePascal Marquard
    Autor Marquard Pascal
    Zdrojový dokument Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2022), s. [1-15]. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2022. ISSN 1805-3246
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * reklama * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * pandémia * Nemecko * Čína
    AnotáciaVplyv Covid-19 na marketing a reklamné stratégie v globálnom kontexte s osobitnými odkazmi na Čínu a Nemecko. Rozdiely medzi tradičným a digitálnym marketingom. Osobitosti a budúce trendy v reklamných stratégiách oboch krajín a rozvoj digitálnej reklamy v pokrízovom zotavení.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.