Počet záznamov: 1
Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers
Názov Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers Preklad názvu Analýza cien printovej inzercie a efektivity printovej inzercie na čitateľov Autorské údaje Eva Kalinová, Jakub Horák, Eliška Pešková Autor Kalinová Eva Spoluautori Horák Jakub Pešková Eliška Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. Vol. 10, no. 2 (2021), pp. 25-46 online. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vydavateľstvá * inzercia * marketing * reklama * tlač * efektívnosť * Česko Anotácia Analýza ceny printovej inzercie v domácich tlačiarňach v Česku a efektivita tlačenej inzercie v papierovej forme na čitateľov. Údaje na zistenie efektívnosti tlačenej reklamy v papierovej forme sú získané prostredníctvom metódy CAWI. Pomoc inzerentom určiť, ktoré vydavateľstvo ponúka finančne najvýhodnejšiu inzerciu. Cenové porovnanie inzercie u jednotlivých vydavateľstiev. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.4 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1