Počet záznamov: 1  

Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers

  1. Názov Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers
    Preklad názvuAnalýza cien printovej inzercie a efektivity printovej inzercie na čitateľov
    Autorské údajeEva Kalinová, Jakub Horák, Eliška Pešková
    Autor Kalinová Eva
    Spoluautori Horák Jakub
    Pešková Eliška
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. Vol. 10, no. 2 (2021), pp. 25-46 online. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vydavateľstvá * inzercia * marketing * reklama * tlač * efektívnosť * Česko
    AnotáciaAnalýza ceny printovej inzercie v domácich tlačiarňach v Česku a efektivita tlačenej inzercie v papierovej forme na čitateľov. Údaje na zistenie efektívnosti tlačenej reklamy v papierovej forme sú získané prostredníctvom metódy CAWI. Pomoc inzerentom určiť, ktoré vydavateľstvo ponúka finančne najvýhodnejšiu inzerciu. Cenové porovnanie inzercie u jednotlivých vydavateľstiev.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2021: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.