Počet záznamov: 1  

Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification

  1. Názov Goal Setting and KPI Measurement as Tools for Broader Use of Online Gamification
    Preklad názvuStanovovanie cieľov a meranie KPI ako nástroje na širšie využitie online gamifikácie
    Autor Palenčárová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Abuladze Lasha EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Blštáková Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 369-382 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1
    DOI 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.369-382
    PoznámkyVEGA 1/0412/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá riadenie ľudských zdrojov * zdroje ľudské * nástroje riadenia * riadenie podľa cieľov * ukazovatele výkonnosti * personalistika * nástroje marketingové * budovanie značky * internet * gamifikácia
    AnotáciaVyužívanie gamifikácie v oblasti ľudských zdrojov, so zameraním na využívanie gamifikácie na prezentáciu novej hodnotovej ponuky zamestnávateľa (employers value proposition, EVP) potenciálnym uchádzačom ako personálny nástroj. Použitie cieľov a kľúčových ukazovateľov výkonnosti (key performance indicator, KPI) pri meraní vplyvu gamifikácie pre vyhodnotenie vplyvu nástroja a ako pomoc pre personalistov zdôvodniť jeho použitie pred vedením podniku aj do budúcnosti. Realizácia výskumu na prípadovej štúdii „Online EVP gamifikácia nemocnice novej generácie“ s dokazovaním, že používanie gamifikácie cieľov a KPI dáva manažmentu odpovede týkajúce sa jej účinnosti a so závermi rozširujúcimi poznatky o meraní účinnosti online gamifikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00138-014, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF417.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.