Počet záznamov: 1  

Obchod zajtrajška je na internete

  1. Názov Obchod zajtrajška je na internete
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 64 (3-4) (2022), s. 42-44. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup elektronický * internet * distribúcia * objednávky
    AnotáciaPandémia koronavírusu výrazne zmenila nielen správanie zákazníkov, ale hlavne možnosti, ako sa spotrebitelia k svojmu tovaru zakúpenému online vedia dostať. Zvýšený objem online nákupov má za následok zvyšujúci sa dopyt po doručovaní a tlak na rast pohodlia a kvality doručenia. Ide o trend tzv. výdajných miest.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 64

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.