Počet záznamov: 1  

Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing

  1. Názov Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing
    Preklad názvuStratégia etického prístupu v neuromarketingu
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 194-207 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1
    DOI 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.194-207
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum trhu * etika * Slovensko
    AnotáciaDefinícia neuromarketingu a jeho konfrontácia s tradičnými marketingovými metódami. Tradičné metódy marketingového výskumu založené na dopyte zlyhávajú, pretože závisia od ochoty respondentov opísať svoje pocity. Neuromarketing sa zameriava na priame skúmanie toho, ako sa respondenti cítia a čo si myslia o produkte alebo reklame. Dôležitosť etického prístupu v podmienkach neuromarketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00138-051, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF348.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.