Počet záznamov: 1  

Marketingový plán vybranej poisťovne pri zavadzaní nového produktu

  1. Názov Marketingový plán vybranej poisťovne pri zavadzaní nového produktu : diplomová práca
    Autorské údajeNikola Poláková, školiteľ: Andrea Snopková
    Autor Poláková Nikola
    Ďalší autori Snopková Andrea (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra poisťovníctva
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920376

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.