Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy MAST-Jägermeister v Slovenskej republike a v Českej republike

  1. Názov Marketingová stratégia firmy MAST-Jägermeister v Slovenskej republike a v Českej republike : diplomová práca
    Autorské údajeMichal Bitter, školiteľ: Marián Čvirik
    Autor Bitter Michal
    Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920813

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha279.5 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.4 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.